Sider

fredag 26. september 2014

Forklaring av kisser

1.     1.Dette er idéen eg skal bruke. Det går ut på at det er venner som spiller monopol.  Det som skjer er at det er to som krangle om monopol spille at den andre har gjort feil. Det er ein som gjør et trekk og konsentrere seg, så er det en annen og som konsentrere seg  om neste trekk. Den siste personen går rundt med eit kostyme å prøve å få omtenksomhet til dei som prøver å spille og gjer slik at dei som krangle skal le. Det er ein kveld der venner er sammen og spiller brettspillet monopol. Dei er stua og spiller monopol. Eg ska kansjke ha ein ute som klypper plenen i vinduet. Eg valgte denne ideen på grunn av at det er altid krangling i monopol og prøve og vise det med bildene eg setter sammen. Eg velgte og denne ideen for eg følte eg kunne fulføre den.

2.     2.Detter er ein annen ide med at det er ei bilulykke ein blir påkjørt og det blir panikk. Det er ein venn som såg hva som skjedde og han er i sjokk. Han i bilen som kjørte er forvirra og i sjokk. Ein ringe etter hjelp han vet ikkje hva han skal si og han er redd, han håper det går bra. Så var det ein som såg fra huset baki i huset. Plassen er i ei gate. Der mange barn leker.


3.     3.Denne ideen er at det er venner på besøk . Det som skjer her er at to spiller ein fifa kamp mens to vente på deiras tur og det er ein som tuller for han liker ikkje fifa. Så han heller på tulla med å stå framføre tven for å plage litt. Dei som prøver å spille dei prøver og lena seg den eine veien for å se tven. Dei er på det eine rommet te vennene og spiller. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar